Vanliga frågor
  • Jag har precis beställt, vad händer nu?

    När beställningen är genomförd skickas en orderbekräftelse till din angivna e-post. När din order är hanterad av oss får du ett mail med antingen en spårningslänk för leveransen eller ett mail att din order finns att hämtas i vår butik, beroende på hur du har beställt. Har du beställt med leverans aviseras du via sms när ditt paket finns att hämtas ut eller när du kan förvänta dig en hemleverans.

  • Kan jag ändra/ta bort min order?

    Du kan alltid ändra eller ta bort din order, det går inte att göra själv men kontakta vår kundtjänst genast så hjälper vi till. Är din order hanterad går det inte att ändra/makulera beställningen. Vänligen kontakta oss omgående med detta, annars kan du alltid göra en retur.

  • Hur spårar jag min beställning?

    När din order är packad hos oss skickas ett mail ut till din e-post med en spårningslänk. Via länken ser du vilket fraktbolag som hanterar ditt paket, vart det befinner sig och när det beräknas vara framme vid ombudet eller hemmet. Du kan även logga in på vår hemsida och ta fram detta. Saknar du information om din leverans, vänligen kontakta oss så hjälper vi till.

  • Hur gör jag en retur?

    För att göra en retur behöver du registrera den genom att kontakta oss, läs mer om det under “Returer”.

  • Hur reklamerar jag en produkt?

    Läs mer om hur du reklamerar din produkt under “Reklamationer”

  • Hur använder jag mitt presentkort?

    Rabattkoden som ditt presentkort har är unikt och skrivs in i kassan vid beställning, läs mer under “Presentkort”.

  • Vad är leveranstiden på en beställningsvara?

    Vanlig leveranstid på en beställningsvara är mellan 5-9 dagar förutsatt att vår leverantör har produkten i sitt lager. När din beställning är genomförd kommer du inom kort att få ett mail med det förväntade leveransdatumet. Vänligen observera att allt tyvärr inte alltid finns i lager, vid restnotering får du även reda på det i mailet som skickas till dig. Du kan alltid kontakta vår kundtjänst innan beställning så tar vi fram leveranstiden omgående.

  • Hur hittar jag öppettiderna till butiken?

    Längst ned på vår hemsida hittar du våra öppettider.

  • Varför saknas det en/flera varor av det jag har beställt?

    Vi packar våra paket med omsorg av miljön, enkelhet & undviker onödiga kostnader. Med detta kan mindre produkter packas ihop med större i samma kartong. I vissa fall krävs fler än 1 kolli och din order skickas då i flera paket. I spårningslänken ser du hur många kollin din leverans består av. Notera att dina paket kan komma till utlämningsstället vid olika tidpunkter, du får ett separat sms för varje kolli.

  • Hur ser jag statusen på min beställning?

    När din order är genomförd hanteras den fortast möjligast av oss, när din order är packad skickas ett mail med en spårningslänk. Har du beställt en produkt med längre leveranstid kommer du inom kort få ett mail med ett förväntat leveransdatum. Vid frågor vänligen kontakta oss så hjälper vi till.

Vanliga Frågor
  • Jag har precis beställt, vad händer nu?

    När beställningen är genomförd skickas en orderbekräftelse till din angivna e-post. När din order är hanterad av oss får du ett mail med antingen en spårningslänk för leveransen eller ett mail att din order finns att hämtas i vår butik, beroende på hur du har beställt. Har du beställt med leverans aviseras du via sms när ditt paket finns att hämtas ut eller när du kan förvänta dig en hemleverans.

  • Kan jag ändra/ta bort min order?

    Du kan alltid ändra eller ta bort din order, det går inte att göra själv men kontakta vår kundtjänst genast så hjälper vi till. Är din order hanterad går det inte att ändra/makulera beställningen. Vänligen kontakta oss omgående med detta, annars kan du alltid göra en retur.

  • Hur spårar jag min beställning?

    När din order är packad hos oss skickas ett mail ut till din e-post med en spårningslänk. Via länken ser du vilket fraktbolag som hanterar ditt paket, vart det befinner sig och när det beräknas vara framme vid ombudet eller hemmet. Du kan även logga in på vår hemsida och ta fram detta. Saknar du information om din leverans, vänligen kontakta oss så hjälper vi till.

  • Hur gör jag en retur?

    För att göra en retur behöver du registrera den genom att kontakta oss, läs mer om det under “Returer”.

  • Hur reklamerar jag en produkt?

    Läs mer om hur du reklamerar din produkt under “Reklamationer”

  • Hur använder jag mitt presentkort?

    Rabattkoden som ditt presentkort har är unikt och skrivs in i kassan vid beställning, läs mer under “Presentkort”.

  • Vad är leveranstiden på en beställningsvara?

    Vanlig leveranstid på en beställningsvara är mellan 5-9 dagar förutsatt att vår leverantör har produkten i sitt lager. När din beställning är genomförd kommer du inom kort att få ett mail med det förväntade leveransdatumet. Vänligen observera att allt tyvärr inte alltid finns i lager, vid restnotering får du även reda på det i mailet som skickas till dig. Du kan alltid kontakta vår kundtjänst innan beställning så tar vi fram leveranstiden omgående.

  • Hur hittar jag öppettiderna till butiken?

    Längst ned på vår hemsida hittar du våra öppettider.

  • Varför saknas det en/flera varor av det jag har beställt?

    Vi packar våra paket med omsorg av miljön, enkelhet & undviker onödiga kostnader. Med detta kan mindre produkter packas ihop med större i samma kartong. I vissa fall krävs fler än 1 kolli och din order skickas då i flera paket. I spårningslänken ser du hur många kollin din leverans består av. Notera att dina paket kan komma till utlämningsstället vid olika tidpunkter, du får ett separat sms för varje kolli.

  • Hur ser jag statusen på min beställning?

    När din order är genomförd hanteras den fortast möjligast av oss, när din order är packad skickas ett mail med en spårningslänk. Har du beställt en produkt med längre leveranstid kommer du inom kort få ett mail med ett förväntat leveransdatum. Vid frågor vänligen kontakta oss så hjälper vi till.

Logga in

Are you in the right place?

  • Denmark
  • Sweden
  • Finland
Choose country