Lagersaldon & Produkter

  • Hur beställer jag en produkt som inte finns i lager?

    Det går endast att beställa en produkt om den finns i vårt fysiska lager. Är produkten tillfälligt slut kan du anmäla ditt intresse genom att trycka på ”Meddela mig när denna produkt finns i lager igen”. Saknas det datum för nästa planerade leverans och du har gjort din anmälan kommer vi att beställa hem produkten du har anmält intresse för, när den är i vårt lager skickas ett automatiskt mail ut till dig och då kan produkten beställas enkelt via hemsidan. Vänligen notera att vi har olika lagerstatusar på hemsidan, vid beställningsvaror eller leveranser direkt från leverantörer gäller inte detta. Står det att produkten är slut i lager men med ett datum är det datumet den är planerad att finnas i vårt lager igen.

  • Vad kostar frakten?

    Fraktavgiften visas i kassan när du har lagt till de produkter du önskar att beställa. Priset skiljer sig beroende på storleken på produkterna, val av speditör samt om du väljer postombud eller hemleverans. Vi har utvalda kampanjer där vi erbjuder olika deals med t.ex. fri frakt, dessa kampanjer skickas endast ut till dem som följer vårt nyhetsbrev.

  • En av produkterna jag vill beställa finns inte i lager, hur gör jag?

    Det går inte att beställa produkter som är slut i lager, om du vill boka upp den med dina övriga produkter som finns i lager får du kontakta kundtjänst. Vi hjälper dig med en manuell order. Alternativt kan du anmäla ditt intresse för produkten så blir du aviserad via epost när din finns i lager igen och göra din beställning senare.

  • Jag vill beställa fler antal än vad som finns i lager, hur gör jag?

    Det går inte att beställa produkter som är slut i lager, du kan antingen kontakta kundtjänst så hjälper vi dig med en manuell order eller så kan du anmäla ditt intresse för produkten och bli aviserad via epost när den finns åter i lager. Vänligen observera att en del produkter beställer vi endast hem 1st av om det är något ovanligt. Är det mer vanliga produkter får vi hem fler av den produkten. Om du är osäker, vänligen kontakta kundtjänst.

  • Hittar inte produkten jag önskar att köpa på er hemsida, hur gör jag?

    Även om vi har ett brett sortiment så finns det artiklar vi ännu inte har lagt upp på hemsidan. Är det någon ny produkt eller en reservdel du söker men inte hittar fram rekommenderar vi dig att kontakta oss så hjälper vi till att hitta fram det. Vi tar då fram pris och leveranstid i samband med det. Gäller det en produkt du tidigare sett på hemsidan men nu är borta så kan den ha utgått, du kan självklart kontakta oss om det även så kan vi dubbelkolla.

  • Finns alla produkter i lager?

    Vi strävar efter att ha så mycket som möjligt i lager, är det tillfälligt slut beställer vi hem mer och ett leveransdatum visas under produkten när den förväntas vara hos oss igen. Vi har även en del beställningsvaror samt Drop-Shipment-produkter (skickas direkt från leverantören). Beställer du någon produkt som är en beställningsvara/DS-produkt kommer vi att beställa produkten åt dig och efter det får du ett mail när produkten förväntas levereras till dig.

  • Varför har priset ändrats från mitt senaste besök?

    Vi försöker alltid erbjuda ett konkurrenskraftigt pris och följer marknadens rörliga priser och med detta kan priserna ändra sig dagligen. Vid kampanjer förändras priserna och när pågående kampanj löper ut justeras dem igen. Kampanjpriser grundas alltid från ordinariepris, är en produkt redan nedsatt sedan tidigare utgår kampanjen fortfarande från ordinarie pris.

Lagersaldon & Produkter
  • Hur beställer jag en produkt som inte finns i lager?

    Det går endast att beställa en produkt om den finns i vårt fysiska lager. Är produkten tillfälligt slut kan du anmäla ditt intresse genom att trycka på ”Meddela mig när denna produkt finns i lager igen”. Saknas det datum för nästa planerade leverans och du har gjort din anmälan kommer vi att beställa hem produkten du har anmält intresse för, när den är i vårt lager skickas ett automatiskt mail ut till dig och då kan produkten beställas enkelt via hemsidan. Vänligen notera att vi har olika lagerstatusar på hemsidan, vid beställningsvaror eller leveranser direkt från leverantörer gäller inte detta. Står det att produkten är slut i lager men med ett datum är det datumet den är planerad att finnas i vårt lager igen.

  • Vad kostar frakten?

    Fraktavgiften visas i kassan när du har lagt till de produkter du önskar att beställa. Priset skiljer sig beroende på storleken på produkterna, val av speditör samt om du väljer postombud eller hemleverans. Vi har utvalda kampanjer där vi erbjuder olika deals med t.ex. fri frakt, dessa kampanjer skickas endast ut till dem som följer vårt nyhetsbrev.

  • En av produkterna jag vill beställa finns inte i lager, hur gör jag?

    Det går inte att beställa produkter som är slut i lager, om du vill boka upp den med dina övriga produkter som finns i lager får du kontakta kundtjänst. Vi hjälper dig med en manuell order. Alternativt kan du anmäla ditt intresse för produkten så blir du aviserad via epost när din finns i lager igen och göra din beställning senare.

  • Jag vill beställa fler antal än vad som finns i lager, hur gör jag?

    Det går inte att beställa produkter som är slut i lager, du kan antingen kontakta kundtjänst så hjälper vi dig med en manuell order eller så kan du anmäla ditt intresse för produkten och bli aviserad via epost när den finns åter i lager. Vänligen observera att en del produkter beställer vi endast hem 1st av om det är något ovanligt. Är det mer vanliga produkter får vi hem fler av den produkten. Om du är osäker, vänligen kontakta kundtjänst.

  • Hittar inte produkten jag önskar att köpa på er hemsida, hur gör jag?

    Även om vi har ett brett sortiment så finns det artiklar vi ännu inte har lagt upp på hemsidan. Är det någon ny produkt eller en reservdel du söker men inte hittar fram rekommenderar vi dig att kontakta oss så hjälper vi till att hitta fram det. Vi tar då fram pris och leveranstid i samband med det. Gäller det en produkt du tidigare sett på hemsidan men nu är borta så kan den ha utgått, du kan självklart kontakta oss om det även så kan vi dubbelkolla.

  • Finns alla produkter i lager?

    Vi strävar efter att ha så mycket som möjligt i lager, är det tillfälligt slut beställer vi hem mer och ett leveransdatum visas under produkten när den förväntas vara hos oss igen. Vi har även en del beställningsvaror samt Drop-Shipment-produkter (skickas direkt från leverantören). Beställer du någon produkt som är en beställningsvara/DS-produkt kommer vi att beställa produkten åt dig och efter det får du ett mail när produkten förväntas levereras till dig.

  • Varför har priset ändrats från mitt senaste besök?

    Vi försöker alltid erbjuda ett konkurrenskraftigt pris och följer marknadens rörliga priser och med detta kan priserna ändra sig dagligen. Vid kampanjer förändras priserna och när pågående kampanj löper ut justeras dem igen. Kampanjpriser grundas alltid från ordinariepris, är en produkt redan nedsatt sedan tidigare utgår kampanjen fortfarande från ordinarie pris.

Logga in

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Finland
  • Denmark
Choose country