Betalning & Faktura

  • Vilka betalmetoder kan jag välja mellan?

    Vi erbjuder betalningar med Klarna, Swish eller Bankgiro.

  • Hur fungerar betalningen med Klarna?

    Klarna tillhandahåller betalningslösningar som kortbetalning, direktbetalning, faktura och delbetalning. Klarna gör alltid en kreditupplysning om du väljer faktura, direktbetalning eller en delbetalning. Kreditupplysningen tas för att värna om våra kunders ekonomiska beslut, den påverkar inte ditt kreditbetyg. Läs mer om detta hos Klarna.

  • Hur fungerar betalningen med Bankgiro?

    Om du önskar att beställa och betala något via bankgiro behöver du kontakta oss så hjälper vi dig med det. Vi gör i ordning en order och mailar över våra bankgirouppgifter. När din betalning är genomförd släpper vi en spärr på din beställning och den skickas omgående.

  • Hur får jag min faktura från Klarna?

    Din faktura skickas alltid till din angivna epost samma dag som vi har packat ditt paket. Du kan alltid se din faktura via Klarnas hemsida eller ladda ned deras app. Din faktura skickas inte i utskrivet pappersformat ihop med din order.

  • När förfaller min faktura hos Klarna?

    Klarna har nyligen utökat förfallodatumet från 14 till 30 dagar from att du får fakturan på din epost. Vänligen observera att förfallodatumet kan ändras och det är alltid upp till dig att ha koll på det. Klarna skickar ut påminnelser via epost först och även med post i ett senare skede. Har du frågor kring din faktura skall du i första hand ta kontakta med Klarna själv, du kan även kontakta oss så kan vi hjälpa till så gott vi kan men i slutändan kommer du som privatperson behöva ta kontakt med Klarna.

  • Jag har gjort en retur men inte blivit återbetald ännu, vad gör jag?

    Om 14 dagar har passerat från det att du lämnade in din retur ber vi dig att kontakta oss omgående så hjälper vi till. Det kan hända att paketet har försvunnit i frakten eller att vi väntar på ett svar från dig. När vi har hanterat din retur och registrerat den till Klarna mailar sedan Klarna ut mer information om din återbetalning.

  • Jag vill inte betala min beställning förrän mitt ärende är löst, hur gör jag?

    Vi rekommenderar dig att kontakta Klarna och be dem pausa din faktura tills ärendet är löst. Vi som företag kan inte göra det åt dig utan det är upp till dig att meddela dem. När sedan ärendet är löst aktiveras din betalning på nytt och förfallodatumet skjuts fram.

Betalning & Faktura
  • Vilka betalmetoder kan jag välja mellan?

    Vi erbjuder betalningar med Klarna, Swish eller Bankgiro.

  • Hur fungerar betalningen med Klarna?

    Klarna tillhandahåller betalningslösningar som kortbetalning, direktbetalning, faktura och delbetalning. Klarna gör alltid en kreditupplysning om du väljer faktura, direktbetalning eller en delbetalning. Kreditupplysningen tas för att värna om våra kunders ekonomiska beslut, den påverkar inte ditt kreditbetyg. Läs mer om detta hos Klarna.

  • Hur fungerar betalningen med Bankgiro?

    Om du önskar att beställa och betala något via bankgiro behöver du kontakta oss så hjälper vi dig med det. Vi gör i ordning en order och mailar över våra bankgirouppgifter. När din betalning är genomförd släpper vi en spärr på din beställning och den skickas omgående.

  • Hur får jag min faktura från Klarna?

    Din faktura skickas alltid till din angivna epost samma dag som vi har packat ditt paket. Du kan alltid se din faktura via Klarnas hemsida eller ladda ned deras app. Din faktura skickas inte i utskrivet pappersformat ihop med din order.

  • När förfaller min faktura hos Klarna?

    Klarna har nyligen utökat förfallodatumet från 14 till 30 dagar from att du får fakturan på din epost. Vänligen observera att förfallodatumet kan ändras och det är alltid upp till dig att ha koll på det. Klarna skickar ut påminnelser via epost först och även med post i ett senare skede. Har du frågor kring din faktura skall du i första hand ta kontakta med Klarna själv, du kan även kontakta oss så kan vi hjälpa till så gott vi kan men i slutändan kommer du som privatperson behöva ta kontakt med Klarna.

  • Jag har gjort en retur men inte blivit återbetald ännu, vad gör jag?

    Om 14 dagar har passerat från det att du lämnade in din retur ber vi dig att kontakta oss omgående så hjälper vi till. Det kan hända att paketet har försvunnit i frakten eller att vi väntar på ett svar från dig. När vi har hanterat din retur och registrerat den till Klarna mailar sedan Klarna ut mer information om din återbetalning.

  • Jag vill inte betala min beställning förrän mitt ärende är löst, hur gör jag?

    Vi rekommenderar dig att kontakta Klarna och be dem pausa din faktura tills ärendet är löst. Vi som företag kan inte göra det åt dig utan det är upp till dig att meddela dem. När sedan ärendet är löst aktiveras din betalning på nytt och förfallodatumet skjuts fram.

Logga in

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Denmark
  • Finland
Choose country